Re: [OT] To ja odchodze :)

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Sat 20 Sep 2003 - 06:47:42 MET DST

Użytkownik "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> Żegnam Was wszystkich i dziękuję za interesujące dyskusje.

Chlip...chlip...chlip, e tam "krzyżyk na drogę" :)

> Odchodzę z tej grupy bo mam już dość zniżania się do poziomu średnio
> rozgarniętego gimnazjalisty,

Musisz nim być gdyż dorosły, poważny człowiek nie
pisałby takich głupot tylko po prostu odsubskrybowałby
grupę, ot co!

> dla którego najważniejsza jest
> temperatura proca/dysku/chipsetu/gpu... etc. oraz dyskusje nad
> wyższością Intela nad AMD, Seagate nad Caviarem bądź odwrotnie
> ...etc. Ja już mam gdzieś sprzeczanie się o to co jest
> najwydajniejsze - to kosztuje za dużo czasu. pl.comp.pecet

Po prostu te posty się przemilcza_pomija, ot co!

http://nnk.art.pl/dres/ ? :)

--
Pozdrawiam - Andy_K.
Zwycięzcy nikt nie będzie się pytał czy mówił prawdę.