Re: Płyta dla stacji graficznej

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 17:08:57 MET DST

Kamil napisał/a...

> ...ale wydajnościowej zecydowanie nie! lepiej mieć lepszy procesor za
> mniejszą cenę.

 Rozumiesz w ogóle o czym ja piszę? Czy gdziekolwiek zakwestionowałem
 przewagę niskich Athlonów nad Celeronami? Czy gdziekolwiek napisałem, że
 sprawdzą się gorzej od swoich odpowiedników cenowych spod znaku
 Intela? Cały czas piszę o stacjach roboczych. A ani Celeron ani
 Athlon 2.5 to nie są procesory do takich zastosowań.

> ciekawe czym sie różnią przytoczone przez Ciebie procesory oprócz ceny.
> tym że jeden ma wiatrak a drugi nie, z tym że ten z coolerem jest
> droższy o 200 zł? cooler boxowy kosztuje 200 zł?
> ty to nazywasz że nie jest to "krytyczna różnica"????

> btw. jeśli ten box to co innego niż napisałes i ten bulk też to prszę o
> poprawę bo jakoś mi się nie chce wierzyc że wentylator boxowy kosztuje
> 200 zł...

 Tutaj płacisz za markę oraz za to, że możesz ten procesor włożyć w
 rozsądną, wydajną, przeznaczoną do profesjonalnych zastosowań płytę.
 A nie lepsze lub gorsze badziewie spod znaku Via/SiS/nVidia
 przeznaczone do biura lub do zastosowań domowych.

> to nie domena hobbystów tylko ludzi ze zdrowym rozsądkiem. w firmie
> która potrzebuje najwydajniejszego procka kupi 3200 i podkręci a resztę
> kasy da na np. większy dysk lub więcej pamięci. a w sytuacji intela
> ledwo co na procka starczy najwydajniejszego...
> ludzi którzy umieją coś pomyśleć są w tej sytuacji górą!

 Ciągle patrzysz z punktu widzenia człowieka, dla którego komputer
 jest drogą zabawką. Otóż w zastosowaniach profesjonalnych NIE MA
 przyzwolenia na takie praktyki jak "podkręcanie". Wszystko ma działać
 tiptop, nie ma czasu na jakieś zabawy ze sprzętem. Jak jest potrzebny
 mocniejszy, to się go kupuje. Przestoje w pracy spowodowane awariami czy
 konserwacją kosztuję straszne pieniądze. Na pewno nie warte tych
 marnych kilkuset złotych, które oszczędza się na procesorze.

> tak bo jak już ktoś napisał jesteś przykładem 100% trolla...

 A ty jesteś dla mnie przykładem ignoranta, który podkręcił A 1.7+ na
 swoim "enforsie" i myśli, że złapał Pana Boga za nogi.

> /\/\/\/\/\
> /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
> /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

> nie mi się kłania tylko Tobie. sam napisałeś że "Intel ma (...)
> najwydajniejsze procesory biurkowe". mówiłeś cały czas o procesorach
> biurkowych. to czemu nagle wyskakujesz z prockiem do stacji roboczej???

 Nie wiesz o czym piszesz. Procesor "biurkowy" to nie procesor do
 komputera "biurowego". Procesorem biurkowym jest zarówno procesor do
 "końcówki" jak i do stacji roboczej.

> czytanie ze zrozumieniem!!!!
> podobno w komputerach biurowych cena nie jest czynnikiem krytycznym...

 Pokaż mi, gdzie napisałem że w komputerze biurowym cena nie jest
 krytyczna. Cały czas pisałem o tym na przykładzie procków 3Ghz,
 czyli wybitnie niebiurowych.

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl