Re: Caviar - czy to normalne?

Autor: peter1981 (peter1981_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 17:08:45 MET DST

Użytkownik "Masta Pain" <mastapain_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Kupilem niedawno dysk Caviar 80GB 7200rpm 8MB cache WD800. Generalnie
> wszystko jest ok i jest nawet cichy, jedyne co mnie niepokoi, to fakt, ze
co
> jakis czas
> podczas pracy albo przy starcie odczytu wydaje pojedyncze glosniejsze
> krotkie dzwieki
> (takie glosne "pukniecia"). Mam w zwiazku pytanie czy to jest normalne u
> tych dyskow czy juz mam zaczynac backupowac dane i czekac na zwis (tak
> mialem z wczesniejszym dyskiem IBM), bo w serwisie tego raczej mi nie
> [...]

mam tag\kiego twardziela i tez tak puka, jak włączam kompa, czyli jak dysk
zaaczyna działać jest jedno pojedyncze puknięcie i chyba to samo przy
wyłączaniu
jak nic nie robię na kompie i dysk się wyłączy, to gdy potem się włącza to
też jest taki puknięcie
kumpel też ma teki dysk i u niego jest tak samo, wydaje mi się że to normale
w tych napędach
mam ten dysk od marca, prawie codziennie mam komoa włączonego po ok.12
godzin i dysk chodzi jak na razie bezproblemowo i jestem z niego zadowolony
:)