Caviar - czy to normalne?

Autor: Masta Pain (mastapain_at_op.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 15:56:18 MET DST

Witam
Kupilem niedawno dysk Caviar 80GB 7200rpm 8MB cache WD800. Generalnie
wszystko jest ok i jest nawet cichy, jedyne co mnie niepokoi, to fakt, ze co
jakis czas
podczas pracy albo przy starcie odczytu wydaje pojedyncze glosniejsze
krotkie dzwieki
(takie glosne "pukniecia"). Mam w zwiazku pytanie czy to jest normalne u
tych dyskow czy juz mam zaczynac backupowac dane i czekac na zwis (tak
mialem z wczesniejszym dyskiem IBM), bo w serwisie tego raczej mi nie
przyjma skoro "dysk chodzi".
Pozdrawiam
Masta