Re: Jak wyciszyc... :)

Autor: rodzyneck (rodzyneck_at_pop.e-wro.pl)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 12:13:41 MET DST

Zauwazylem w archiwum ze temat juz sie pare razy przewijal i w zwiazku z tym
mam pytanie... Czy istnieja zamienne wentylatory do zasilaczy (mam 300w
codegena), ktore chodzilyby duzo ciszej? Wiatrak na procku mam raczej
niskoobrotowy (Titan p5tb AFAIR), speedfan pokazuje 3125 obrotow, wiec nie
wydaje mi sie by byl on glownym zrodlem halasu. Mam jeszcze wentylator
dodatkowy z tylu obudowy wywiewajacy powietrze ze srodka ale on tez raczej
nie jest zbyt glosny, wiec raczej chodzi o zasilacz... dobrze mysle? Czy
mozna do powiedzmy max 50zl dorwac jakis duzo cichszy wentylator zasilacza?
Czy moze go spowolnic?

pozdrawiam!