Re: Przykladowe zestawienie

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 22:45:28 MET DST

Sławomir Stępniak napisał(a):

> mowilem, ze mam zdanie inne od reszty, ale co ja za to moge,
> ze w mojej okolicy Seagaty strzelaly (mowie o fizycznym padzie,
> takim najlepiej mechanika + elektronika) przez co mam uraz z wojny

O, teraz z uzasadnieniem to wszystko jest ok i się nie mam czego przyczepić :)
Bo samo napisanie 'Seagate nie, bo awaryjne' jest po prostu powtarzaniem bzdury
która od jakiegoś czasu pojawia się na tej grupie - tylko do tego miałem zast-
rzeżenia :)

> Kolega chcial zestaw z najnizszej polki, trudno mu proponowac plyte co
> mu wyczerpie zasoby i zostanie z sama plyta, a ta nie jest jeszcze
> najgorsza.

Racja, ale nie można na podstawie takich zestawów wyrokować o stabilności kon-
kretnej platformy, bo wiadomo że często nie są to produkty najwyższych lotów.

> O pamięciach nie mówilem "noname" tylko "nie Kingston".
> Sam wolę Kingstony ale jak trzeba ciąć to trudno.

A co taniego, markowego i nie Kingston? :)

> A co do winy AMD, to po co taka solidna wentylacja, układ wyzylowany
> do granic mozliwosci, temperatury na granicy topnienia krzemu, elektrony
> biegają wzdłuż albo w poprzek scieżek jak im sie zachce, a on niewinny.
> Zaden sąd tego nie uzna.

Naciągane. U mnie XP2200+ chodzi na jakimś CoolerMasterze <3000rpm - po prostu
założyłem i tyle, nawet nie zmieniałem defaultowego silikonowego czegoś na
jakieś cuda z dodatkiem srebra. W największe upały max 53st, aktualnie 46st.
Nie są to rekordowe osiągnięcia, ale do granic wytrzymałości to jeszcze daleee-
ko.

> Ostatni raz wkładałem AMD z przekonaniem ze to taki sam procesor
> na poziomie 486DX. A koledze go nie odradzam tylko informuje do
> jakich celow IMHO jest uzyteczny.

I powtarzasz kolejny mit krążący po internecie :)

EOT... nie ma co się sprzeczać o pierdoły i rozpoczynać kolejnej bezsensownej
wolny Intel vs. AMD :P

--
pozdrawiam,
Andrzej