Re: LCD - gdzie obejrzec ?

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 23:41:38 MET DST

> Sęk w tym, żebyś sobie wybrał
> najpierw typ matrycy.

No tak ... o technologiach to ja az tak nie czytalem ... pewnie to zalezy od
zastosowania ... przede wszystkim inet, inet, inet. Podem word'y etc potem
amatorskie www, potem gry i na szarym koncu (raz na rok) filmy ... wiec
szybkosc nie musi byc najwieksza, ale zeby byla przyzwoita ... Ostatnio
wymyslilem, ze od czasu do czasu LCD tez bedzie TV (jak karte kupie)

> najlepszym seria LG1710s/b.

A ja mam wrazenie, ze to ten sam ... tylko zaczeli podawac tylko czas
zapalania lub gasniecia i z 30 wyszlo im 16 ...

Pozdrawiam