Re: Przykladowe zestawienie

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 18:32:53 MET DST

Użytkownik "Andrzej Kaczmarek" <ak_at_wroc.vulcan.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Asrock
[ciach]
> Pierwsza bzdura.
mowilem, ze mam zdanie inne od reszty, ale co ja za to moge,
ze w mojej okolicy Seagaty strzelaly (mowie o fizycznym padzie,
takim najlepiej mechanika + elektronika) przez co mam uraz z wojny
[ciach]
> Druga bzdura. Zresztą jeżeli kupuję się najtańszą płytę [1] i do tego
pamięci
> noname [2] to się nie ma co dziwić że potem się wszystko sypie. I
bynajmniej
> nie jest to wina AMD.
Kolega chcial zestaw z najnizszej polki, trudno mu proponowac plyte co
mu wyczerpie zasoby i zostanie z sama plyta, a ta nie jest jeszcze
najgorsza.
O pamięciach nie mówilem "noname" tylko "nie Kingston".
Sam wolę Kingstony ale jak trzeba ciąć to trudno.
A co do winy AMD, to po co taka solidna wentylacja, układ wyzylowany
do granic mozliwosci, temperatury na granicy topnienia krzemu, elektrony
biegają wzdłuż albo w poprzek scieżek jak im sie zachce, a on niewinny.
Zaden sąd tego nie uzna.
Ostatni raz wkładałem AMD z przekonaniem ze to taki sam procesor
na poziomie 486DX. A koledze go nie odradzam tylko informuje do
jakich celow IMHO jest uzyteczny.

> pozdrawiam,
> Andrzej
ja tez,

--
Pzdr Slawek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)