Re: ATI FIC-RADEON 9500PRO - Problem

Autor: Karol Borsuk (tau_at_poland.com)
Data: Fri 19 Sep 2003 - 09:31:57 MET DST

Użytkownik "KriSSo" <krisso75_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> W artykule news:bkd2dr$n67$1_at_absinth.dialog.net.pl,

> Hej,

> Kurczę, a może to samo trzeba było zrobić z R9500 Pro ??

> Kurczę, mam nadzieję, że nie wziąłeś tego GigaCube R9600 PRO LITE !!.
> Zobacz, czy masz na pudełku nalepkę LITE !!. Jeśli tak, to zrobiłeś
straszny
> błąd !!. Ta karta ma dużo słabsze taktowanie pamięci niż normalne R9600
PRO.
> Miałem ją również :(. Ale rzeczywiście na niej zakłóceń nie było.
>
> http://www.frazpc.pl/artykuly_wyswietl/159
>

> --
> Pozdrawiam,
> KriSSo mailto:krisso75_at_o2.pl

Witam,
Przed odbiorem karty GigaCube 9600 Pro przeczytałem w internecie że są
właśnie wersje LITE tej karty (dokładnie z tej strony którą podałeś).
Dodatkowo pisało że firmy komputerowe nie oznaczają tego na cennikach i do
końca nie wiadomo co się dostanie.
Troche mnie to zanipokoiło ale okazało się (na moje szczęście) że dostałem
tę lepszą.
Taktowanie Core Clock 400 MHz - Memory Clock 300 MHz (czyli 600). Pamięci są
firmy Samsung z tego co jest napisane na nich to szybkość mają 3.3 (chyba
nieźle).
Pozdrawiam.
    Karol Borsuk