Re: Płyta dla stacji graficznej

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 21:05:56 MET DST

Kamil napisał/a...

> nie rozumiem w jakim celu porównujesz Athlona z Celeronem

 Bo to są procesory z tej samej półki cenowej.

> LOL :)

 Nie LOL tylko zajrzyj sobie do cennika. A 2.8 bulk kosztuje 1000zł, a
 P4 2.8 BOX 1200zł. Przy takim sprzęcie to nie jest krytyczna różnica.

> z Athlonem 3200+ przekręconym na 3600+ albo nawet 3800+
> btw.

 O i tutaj właśnie ujawnia się twoja ignorancja i brak umiejętności
 spojrzenia na rynek z innego punktu widzenia. Nikt poważny nie
 używa podkręcanych procesorów. To domena hobbystów.

> HT nie daje wydajności 2x większej :)

 Masz zamiar dalej mnie oświecać?

> ROTFL. ciekawe czy dałbyś prawie 2000 zł na procesor do biura...

 Czytanie ze zrozumieniem się kłania. 2000, a nawet więcej dałbym za
 procesor do stacji roboczej. O tym, że AMD nadaje się do biura (bo
 komputer biurowy to nic innego jak "końcówka" o której pisałem -
 chyba że jest ci to pojęcie obce) już pisałem.

--
Michał Młynarczyk / faq_at_telefon.gsm.pl