Re: LCD

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 18:47:34 MET DST

> Jeśli natomiast chodzi o "dobre" firmy mające buble: dobre firmy mają
> produkty przeznaczone do różnych segmentów rynku. Jeśli projektowanie
> pewnej serii produktów wygląda w ten sposób, że maksimum wysiłku
> inżynierów idzie na produkt z górnej półki, tańsze natomiast robione są
> w ten sposób, że od produktu flagowego odejmowane są kolejne elementy

Jak na moj gust modele 101740 a teraz 101750 sa najdrozszymi modelami
Belineii w monitorach 17", wiec to jakby jest produkt flagowy w tej
kategorii. Nalezy chyba dodac, ze z zalozenia mowimy o firmach, ktorych
produkty sa w cenie ~2300 a nie ~2900 jak np Eizo czy iiyama, bo przeciez
nikt nie dyskutuje tu czy monitory tych "drozszych" firm sa dobre...

> Buble słabych firm natomiast są często zupełnie
> innego typu: albo w ogóle inżynierowie są do bani, albo mogą się
> poruszać w tak ciasnych granicach zdefiniowanych przez marketing, że nic
> dobrego nie da się skonstruować.

100% zgodnosci. Ale chyba Belinea nie jest slaba firma hm? Z reszta chyba
ciezko to ocenic, wzglednie to indywidualna opinia, bo ja osobscie np nigdy
nie kupie SONY, a nad LG bym sie 3x zastanawial, bo to co oni pisza w danych
technicznych nie wzbudza mojego zaufania do firmy (jest teraz model 1710S -
chyba - ktoremu raz pisza 30 ms raz 16 ms, a w specyfikacji technicznej tez
to jest jakos sprytnie zagmatwane).... chociaz niby mialem CRT LG i nie
narzekalem (poza tym ze sie uszkodzil na amen po 3 latach ....)