Re: "wybrakowany" procesor

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to_o2.pl.invalid)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 18:43:12 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu -=Robin=- naskrobał(-a):

> pytam, bo dla procesora znalazłoby się zastosowanie, a ja jestem
> zielony w tym temacie i nie wiem czy coś się nie spali lub zniszczy.

To tylko badziewna stabilizacja radiatora przed jego założeniem. Jej brak
a nawet brak wszystkich nie ma JAKIEGOKOLWIEK wpływu na funkcjonowanie
procesora. Uważaj tylko przy zakładaniu radiatora, żeby nie ukruszyć
jądra.

Pozdrufka :)

--
Żurek