"wybrakowany" procesor

Autor: -=Robin=- (indigo8_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 18:06:56 MET DST

witam
mam następujące pytanie:
posiadam używany procesor Athlon XP+. działa on bez zarzutu, jednak jego
wadą jest to, że brakuje jednej z gumek na procesorze (tej do
podtrzymywania radiatora), pozostałe 3 są. czy można użyć tego procesora,
czy nie nadaje on się już do niczego, bo cooler nie będzie na nim siedział
tak jak powinien? a może jest jakiś sposób na zamocowanie nowej gąbki?
pytam, bo dla procesora znalazłoby się zastosowanie, a ja jestem zielony w
tym temacie i nie wiem czy coś się nie spali lub zniszczy.
dziękuję za informacje i wyrozumiałość :)

--
pozdrawiam
-=Robin=-