Re: LCD

Autor: YAQB (yaqb_XXXXX__at_op.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 16:00:17 MET DST

> PS. Nie jestem gorącym zwolennikiem dlatego że ten sprzęt sprzedaję, ale
> sprzedaję bo jestem gorącym zwolennikiem dobrego sprzętu.

OK! Ja nie twierdze, ze NEC jest zly lub popierasz go ze wzgledu na to czym
sie zajmujesz (chociaz az by sie chcialo ;p).
A jesli juz mowa o argumentach to czytajac wielokrotnie Twoje wypowiedzi
"wieszasz" psy na monitorach firm na B ;) No ile B...Q mnie nie intereuje o
tyle bardzo chetnie poslucham jakie argumnty na "nie" mialbys w stosunku do
Belinei w odniesieniu do najnowszych modeli (bo mzoe starsze np byly zle ...
nie wiem historii firmy nie przegaldalem) ???

Pozdrawiam