Re: LCD

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 15:12:19 MET DST

> No tak - szkoda, ze takim goracym zwolennikiem jest ktos kto ten sprzet
> sprzedaje. Nie ujmuje mu jakosc, ale jakos zawsze to musi byc nieobiektywne.

Zdecydowane stanowisko wcale nie jest nieobiektywizmem. Jeśli używam
jakiegoś argumentu to raczej potrafię go obronić. Jeśli natomiast nie
wdaję się w dyskusję to z powodu że zaczyna ona być jałowym sporem na
tema wyższością Atari nad Commodore tudzież odwrotnie.

PS. Nie jestem gorącym zwolennikiem dlatego że ten sprzęt sprzedaję, ale
sprzedaję bo jestem gorącym zwolennikiem dobrego sprzętu.

Tom

NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com
tom(malpa)a3.pl, gg:189335