[OT] Wielka prośba do Wszystkich - dotyczy dzieci....

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_poczta.onet.AS.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 15:10:56 MET DST

Mamy olbrzymią prośbę do wszystkich Internautów.

Dzisiaj, to jest 18.09, skradziono laptopa: Toshiba Seri 2415, Model S205
Pentium 2GHz (dostępny tylko na rynku amerykańskim) o Numerze Seryjnym
Z2089062P oraz Numerze Modelu PS241U-85143V. Komputer ma kolor grafitowy ze
srebrnym wykończeniem krawędzi klawiatury. Na jego HDD znajduje się BARDZO
WAŻNA baza danych i materiały dotyczących CHORYCH NIEMOWLĄT.

Jeśli Ktokolwiek z Was widziałby ten komputer to prosimy o kontakt na
e-mail
nefropatia_at_mediclub.pl bądź powiadomienie policji.

Dziękujemy, że poświęciliście chwilę by przeczytać powyższą wiadomość.

--
Mam nadzieję, że nie gniewacie się, że to tu przekopiowałem z forum GW?
pozdrawiam