Re: przepustowosc neostrady?

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 15:14:48 MET DST

Neostrada

ROTFL :D
Podaje w kilobitach na sekunde, to chyba jasne (kb/s), tak zwykle sie
okresla
predkosc transmisji danych.

> prędkościach NEO, też nie wiem skąd wziął te informacje. Bo te maxymalne
100
> czegośtam nie paduje ani do bitów ani do Bajtów, bo w bitów to trochę za

To ze na umowie masz napisane 512kb to masz na papierze. W rzeczywistosci
nie osiagniesz
 takich predkosci. Wartosci, ktore podalem to wartosci ktore zaobserwowalem
podczas
korzytsania z polaczenia. Nie pamietam zeby udalo mi sie przekroczyc granice
100kb/s przy download.
70kb/s to calkiem dobry transfer dla neo.

--
pozdrawiam
dymek