Re: przepustowosc neostrady?

Autor: MaTT (matt44b_at_tlen.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 14:42:03 MET DST

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "dymek" <adym_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> przepraszam ale co to za bzdury? :> Mylisz <kilo>bit od <kilo>BAJTA.
> Polaczenie sieciowe jest mierzone w bitach a transfer w bajtach. Neostrada
> ma download 512kb <=> 64kB natomiast upload 128kb <=> 16kB.

Przepraszam, ale co to znaczy, że połączenie jest mierzone tak, a transfer
tak?? Wszystko można mierzyć i w bps i B/s czyli w _bitach_ i w _bajtach_ to
jest tylko kwestią tego, że 1 B(ajt) = 8 b(itów) . Już wiele razy z tego
powodu, że ktoś źle oznacza albo nawet nie zdaje sobie sprawy z różnicy,
wybuchały niepotrzebne kłótnie, a kolega który wcześniej pisał o
prędkościach NEO, też nie wiem skąd wziął te informacje. Bo te maxymalne 100
czegośtam nie paduje ani do bitów ani do Bajtów, bo w bitów to trochę za
mało jak na NEO, a Bajtów jest znowu trochę za dużo.
MaTT