Re: przepustowosc neostrady?

Autor: red (red_int_at_USUN_TOgazeta.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 16:19:25 MET DST

> To ze na umowie masz napisane 512kb to masz na papierze. W rzeczywistosci
> nie osiagniesz
> takich predkosci. Wartosci, ktore podalem to wartosci ktore
zaobserwowalem
> podczas
> korzytsania z polaczenia. Nie pamietam zeby udalo mi sie przekroczyc
granice
> 100kb/s przy download.
> 70kb/s to calkiem dobry transfer dla neo.

nie wiem gdzie mieszkasz, ale chyba cos Ci sie popierdzielilo z tymi
transferami - gdy sie mieszka daleko od centrali jest gorzej, no ale bez
przesady. mialem sposobnosc sprawdzic neostrade u kilku osob i faktycznie
wyciagala wartosci niemalze graniczne.

tak jak napisane na papierku 512 kbit/s - czyli 64 kB/s widzialem juz taki
transfer na neostradzie, ale to chwilowo, przewaznie oscyluje w granicach
55 -62 kB/s, takze nie wiem skad Ci sie wzielo 70 kb/s - toz to nieco
szybciej niz modem i wolniej niz SDI. blah...

red