Re: raid 5, zastępowanie dysku

Autor: Przemyslaw Basa (pmbANTY-SPAM_at_mail.avantis.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 11:15:57 MET DST

tbg <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam> wrote:
> "Przemyslaw Basa" <pmbANTY-SPAM_at_mail.avantis.pl> wrote in message
>
> cos mi nie gra... a gwarancja to gdzie? tylko mi nie mow, ze sam poskladales
> produkcyjny serwer i po roku nie bylo sladu po gwarancji, bo tak bylo taniej
> (z pozoru) ;-)
Ech nie dolewaj oliwy do ognia ;). Składała go badziewna firma która
mówi, że musi mieć dysk w ręku żeby gwarancję uwzględnić. Nie komentuj
proszę, bo zdaję sobie sprawe jak to powinno wyglądać...
W każdym razie coś koło dziś powinienem mieć 72 gigowy dysk. Podepne,
zobacze co z tego wyjdzie...

Przemek.