Re: DELL Latitude - pytanko

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 11:17:50 MET DST

Użytkownik "miszka" <miszka_real_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
>
> Zauwazylem, ze czasami komp startuje baaaardzo szybko (np pasek postepu w
> biosie zapierdziela na maxa), winda od razu sie pojawia, a czasami sie to
> dluuuzy (wspomniany pasek dosyc wolno leci). Od czego to jest zalezne ?
> Wie moze ktos z Was ?
>
> miszka

Zauważ, że BIOS startuje szybciej tylko wtedy, kiedy restartujesz komputer.
Kiedy wyłączasz go i włączasz po chwili to już trzeba czekać, prawda?

Restarty - masz ciut kojfniętego laptopa. Ale dokładnie co - nie wiem. Moim
mogę trząchać podczas pracy i nic mu się nie dzieje.

Pozdrawiam

--
Przemek Piórkowski  Boże, pomóż mi być takim człowiekiem,
GG: 3087827         za jakiego bierze mnie mój pies