Re: LCD 15" do 1300zł - czy to ma sens ?

Autor: Wojciech K \(no spam\) (cgi_at_NOSPAM.interia.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 11:16:02 MET DST

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <fvfalse_at_hakerzy.zmroku> napisał w wiadomości
> Pracuję wiele godzin, często nocą, głównie z tekstem. Zdarza mi się jednak
> grać w samochodówki, oglądać TV oraz filmy. Mam dość krzywych, piszczących

> Decydować się na LCD (wtedy proszę o poradę który model wybrać) czy kupić
> Samsunga 17" 757DFX ? Mam kartę ati radeon 9100.

najlepszy z mozliwych wybór !!!!! 757 DFX nie ma sobie równych w tej klasie
cenowej
Kupilem go sobie jakiś czas temu dalem za niego 1400 zł ;(
I nie żaluję siedzę przy nim po kilka kilkanaście godzin dziennie nie
zamieniłbym go na żaden LCD
Psamo przenoszenia 250Hz to jest coś czego nie uświadczysz dosć często w 17"
monitorach !
Obraz nawet w 2048x1536 ( tak tak ta maszyna ) to potrafi jest jeszcze
czytelny !
Pracuję 1280 odświerzanie 85 lub 75 i wszystko jest w jak najlepszym
porządeczku

Koledzy będą Cię namwiać na 19 w tej cenie ale wg mnie sobie odpuść.
Skoro mialeś zamiar przesiąść się na LCD 15" ;))

Aha do filmów Samsung ma jeden fajny bajer : Highlight Zone ;))

--
Wojciech K
Spis Sieci / Neostrada http://190.internetdsl.pl/