LCD 15" do 1300zł - czy to ma sens ?

Autor: Marcin Wojtczuk (fvfalse_at_hakerzy.zmroku)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 00:03:23 MET DST

Pracuję wiele godzin, często nocą, głównie z tekstem. Zdarza mi się jednak
grać w samochodówki, oglądać TV oraz filmy. Mam dość krzywych, piszczących i
niszczących wzrok monitorów CRT, brakuje mi też miejsca na biurku na takiego
kolosa. Problem w tym że 1300zł jest nie do przeskoczenia. Czy w tej cenie
istnieje dla mnie sensowne rozwiązanie ?

Ważne byłoby to żeby monitor miał sensowną możliwość obrotów w pionie, głównie
w dół. Najlepiej jakby nie miał głośników, ale to detale. Chodzi o to, żeby
dało się grać, żeby szybkie przewijanie tekstu[1] nie powodowało smużenia i
żebym mógł oglądać filmy (z odległości 2-3 metrów).

Decydować się na LCD (wtedy proszę o poradę który model wybrać) czy kupić
Samsunga 17" 757DFX ? Mam kartę ati radeon 9100.

[1] na terminalu tekstowym i w Wordzie.

--
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]