Re: szybka muzyka...

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 11:15:40 MET DST

Użytkownik "Andre" <andrehull_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> witam!
>
> mam problem z odtwarzaniem muzyki w kompie (mp3). jest ona odtwarzana za
> szybko w stosunku do oryginalu puszczanego z plyty... nie dzieje sie tak
> we wszystkich kawalkach lecz tylko w niektorych... jaka moze byc tego
> przyczyna?
>

> pozdrawiam
> Andre

A o ile jest to szybciej? Na niektórych ripperach mp3 w momencie ustawienia
innego próbkowania, niż oryginał na CD (44KHz), uzyskana mp3-ka jest albo
zwolniona (jesli wybierzesz 32KHz, 22KHz itd.) lub przyspieszona - 48KHz.

Pozdrawiam

--
Przemek Piórkowski  Boże, pomóż mi być takim człowiekiem,
GG: 3087827         za jakiego bierze mnie mój pies