Re: Asrock-czy te typy tak mają?

Autor: K.R.A (kravx_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 08:48:59 MET DST

johnnie_w napisał:

> Plyta ta jest chyba dosyc wybredna jesli chodzi o SDRAMy - nie ruszyly mi na
> niej 2 z 4 kosci SDRAM (?!). Na jakiej magistrali pracuja twoje kosci?
Na 100Mhz na domyślnych ustawieniach (auto) - w bosie pokazuje w jakim
slocie jest jaka kość i jak jest taktowana.
Wpadłem na pomysł by ustawić 100Mhz ale manual i narazie jest OK.
Mam nadzieję, że już tak zostanie,choć jak pisałęm wczoraj na początku
było OK na domyślnych ustawieniach więc do końca nie jestem pewien czy
to na pewno jest to.

Dzięki Tobie mnie olśniło dzięki!

--
Pozdro.