Re: Asrock-czy te typy tak mają?

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 23:17:21 MET DST

K.R.A wrote:
> Mam tutaj Asrocka K7VT2 i problem.
> Chodzi o pamięć: dwie kości tylko że jedna PC-133 a druga PC-100
> Problem w tym, że jak są obie jednocześnie to komputer resetuje się po
> kilku sekundach, nawet jest problem z wejściem do biosu.
> Chociaż na początku (tak ze 2 razy) windows odpalił.
> Memtest nie wykazał błędów.
> Może ktoś miał podobne doświadczenia i mnie trochę oświeci.

Plyta ta jest chyba dosyc wybredna jesli chodzi o SDRAMy - nie ruszyly mi na
niej 2 z 4 kosci SDRAM (?!). Na jakiej magistrali pracuja twoje kosci? Jesli
na 133Mhz to wiadomo co robic a jesli masz jakiegos Durnia to pewnie masz
ustawione "CAS" w biosie na 2 i ktoras z twoich kostek nie wyrabia na tych
ustawieniach.
pozdr, johnnie_w