Re: [Lamerskie] Jak spiac 2 kompy ?

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 08:31:50 MET DST

Witam.
Wudek napisał:
> konto goscia jest wlaczone i nic - tyle ze laptop pracuje w sieci w robocie
> (domena, uzytkownik itd.) a desktopa mam w domu i nie ma nic
> generalnie chodzi o to aby szybko, latwo i przyjemnie korzystajac z kart
> sieciowych w obu kompach przerzucac pliki.
> najlepiej tak, aby za kazdym razem nie trzeba zmieniac wszystkich ustawien.
> jak to zrobic ? niby takie proste ale ....

Musisz w XP włączyć uwierzytelnianie nieznanych użytkowników/komputerów
jako gość. Nie mam teraz pod ręką XP'eka a z pamięci nie będę pisał bo
nie pamiętam, gdzie to było. Zdaje się, że w narzędziach
administracyjnych - zasady zabezpieczeń, czy jakoś tak.
Zapytaj na grupie winnt.

Pozdrawiam,
Wołek.

--