Re: [Lamerskie] Jak spiac 2 kompy ?

Autor: Wudek (wudek_at_polbox.com)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 21:42:06 MET DST

> moze zamiast instalowac serwerek - zrobisz taki maly trik - wlacz konto
> goscia na kompie na ktorym udostepniasz pliki
konto goscia jest wlaczone i nic - tyle ze laptop pracuje w sieci w robocie
(domena, uzytkownik itd.) a desktopa mam w domu i nie ma nic
generalnie chodzi o to aby szybko, latwo i przyjemnie korzystajac z kart
sieciowych w obu kompach przerzucac pliki.
najlepiej tak, aby za kazdym razem nie trzeba zmieniac wszystkich ustawien.
jak to zrobic ? niby takie proste ale ....
pozdr,
Wudek