Re: Epox 8RDA3+ Problemów ciąg dalszy Pomocy

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 01:36:09 MET DST

Adam Plastik wrote:
> Nie rozumiem czego nie sprawdzałem? tego linuxa ?, jedynego jakiego
> miałem był mandrake i raczej botował sie z hdd,zreszta płyta poszła
> dzis do serwisu jes na gwarancji to po co mom sie uzerać 3 tydzień,a
> co do tego intela to poskładałem juz szesciu znajomym kompy na
> intelach i z zadnym do dzis nie ma problemu.

O wymianie plyty na inny egzemplarz pisalem juz na samym poczatku, pozatym
pisales ze wymieniales juz wszystko na paczatku watku a potem jednak
testowales ram i dysk... wiec troche sie mieszasz w zeznaniach no i co
drugie zdanie to 'ach na intelu...'... wogole nie ma sensu dalej karmic
trola.

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl