Re: Epox 8RDA3+ Problemów ciąg dalszy Pomocy

Autor: Adam Plastik (howard2_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 00:22:18 MET DST

Nie rozumiem czego nie sprawdzałem? tego linuxa ?, jedynego jakiego miałem
był mandrake i raczej botował sie z hdd,zreszta płyta poszła dzis do serwisu
jes na gwarancji to po co mom sie uzerać 3 tydzień,a co do tego intela to
poskładałem juz szesciu znajomym kompy na intelach i z zadnym do dzis nie ma
problemu.
Pozdrawiam i dzięki wszystkim za rady