Re: Epox 8RDA3+ Problemów ciąg dalszy Pomocy

Autor: Adam Plastik (howard2_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Sep 2003 - 17:50:18 MET DST

TROLA ?? Kurde pytam ludzi o rade a jakis TROLL mnie od troli wyzywo
,niemoga :-).Preca pisza ze wymianialismy z kumplem pamieci,grafike dzwiek
,sam zmieniałem dysk,zasilacz i nic nie pomagało płyte dopiero teraz
zaniosłem do serwisu bo myslałem ze dam sobie rade z tym,a serwis bedzie to
trzymał pewnie przez 2 tygodnie i odda to samo albo naprawione,wiec nie
bradzo mi to na reke siedziec bez kompa tyle,teraz musze siedzieć z jakims
klonkrem co po chwili dopiero wyswietla to co napisze.
Mimo wszystko i tak dzieki za pomoc :-)