Re: [SPAM] Monitory NEC - 17" za 1999!

Autor: Andrzej_K. (nie_podaje_at_spam.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 19:50:36 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jurgielewicz" <tom.m_at_lpa.a3.pl> napisał
w wiadomości news:bk7u1u$6dj$1_at_atlantis.news.tpi.pl

> Jakich "nas"? Uważasz się za godnego reprezentanta tej grupy?
> Jakiejkolwiek grupy? Z takim poziomem? (...)

Wszystkich tych którzy przychodzą na grupę po porady lub
po aby je udzielać i na pewno po to aby czytać komercyjne
reklamy jakiegoś cwaniaczka.

> Jasność i niepodważalność materiału dowodowego spowodowała, że nie mam
> co do tego wątpliwości. Powaliłeś mnie wywodem na łopatki. Nie
> potrafię znaleźć kontrargumentów, muszę ustąpić przed tak wyśmienicie
> i bardzo dokładnie uargumentowaną tezą. :-P

Spam jest prawnie zakazany. Twoja komercyjna reklama
na grupie usenetowej odzwierciedla Twój stosunek do
pracy. Chcesz się przed szefem wykazać swoją inwencją,
ale czy szef będzie także zadowolony gdy się dowie iż
robiąc to łamiesz prawo i narażasz firmę na przykre
konsekwencje?
Podstawa prawna:
http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm

Elektroniczna wiadomość jest spamem, JEŻELI:

1. Treść i kontekst wiadomości są niezależne od tożsamości odbiorcy,
    ponieważ ta sama treść może być skierowana do wielu innych
    potencjalnych odbiorców.
2. Jej odbiorca nie wyraził uprzedniej, możliwej do weryfikacji,
    zamierzonej, wyraźnej i zawsze odwoływalnej zgody na otrzymanie
    tej wiadomości.
3. Treść wiadomości daje odbiorcy podstawę do przypuszczeń, iż nadawca
    wskutek jej wysłania może odnieść korzyści nieproporcjonalne w
stosunku
    do korzyści odbiorcy wynikających z jej odebrania.
4. Spam na grupie jest niedopuszczalny na mocy opisu grupy.

> W moim przypadku jest. I na dodatek ze skruchą i prośbą o pomoc w
> naprawieniu szkód. To zmienia postać rzeczy, jeśli chodzi o wszelkie
> represjonowanie.

Coż z tej Twojej wczorajszej skruchy?. Dzisiaj się "nabandyczyłeś"
i wystawiasz rogi. Już wczoraj ostrzyłem na Ciebie zęby, ale gdy
wyraziłeś (udałeś?) skruchę to odpuściłem sobie. Dzisiaj jednak
znowu przeginasz pałę swoją butnością.

> Wybacz, tu pewnie Cię obrażę, ale jeśli umiesz pisać to pewnie umiesz
> przeczytać swój wcześniejszy list. Polecam tą zajmującą lekturę. Nie
> ja, ani nikt inny oprócz Ciebie go nie napisał i nie wyobrażaj sobie,
> [.............]

Bądź pewien iż jest więcej ludzi których Twoja reklama zirytowała,
ale może tak jak i mnie po prostu nie chciało się pisać do takiego
dupka. To Ty sobie nic nie wyobrażaj i pamiętaj, że jesteś tylko
szarym pracownikiem na którym stoi dyrektor lub właściciel firmy.

> Nie, nie ciężko, tylko nie do końca jest to w mocy czytnika. Wcześniej
> już "oświecono" mnie o tej właściwości, ale okazało się cyt: "A News
> (NNTP) error occuried: What?". W każdym razie z pracy i z domu nie
> zadziałało.

Niestety nie każdy serwer usenetowy ma opcję "cancel".

> PS. Sugeruję oprócz studiów technik zwalczania spamerów,

Ja je mam opanowane :) , można Ci narobić koło pióra w:

1. Przedsiebiorstwo Biatel S.A.
   ul.Ciolkowskiego 2/2
   15-245 Bialystok
   abuse(at)biatel.com.pl
   (to pewnie provider łącza internetowego?)
2. Gdyby to nie pomogło pozostaje TPNet gdyż od nich "Biatel"
    dzierżawi swoje łącze, więc:
    abuse(at)tpnet.pl
   i w ostateczności abuse(at)nec.pl ciekawe czy cieszyli by się
   z wiadomości iż mają spamerskiego kooperanta?.

> poćwiczyć ortografię. Jak się kogoś nazywa "beszczelnym chamem",
> dobrze wiedzieć jak to się poprawnie pisze.

Tobie zaś radzę poczytać (dogłębnie) netykietę gdyż wg zalecanych
i spisanych w niej zasad nie powinno się wytykać takich błędów.
http://sunrise.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

--
Pozdrawiam - Andy_K.
...ostatnio ojciec przeczytał w pewnej ankiecie, że najwięcej wypadków