Re: [SPAM] Monitory NEC - 17" za 1999!

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 23:06:51 MET DST

> Wybacz ale obrazasz...

Kto - kogo? Bo się już w tym wzajemnym obrażaniu pogubiłem...

>uwazasz nas za tak naiwnych?

Jakich "nas"? Uważasz się za godnego reprezentanta tej grupy?
Jakiejkolwiek grupy? Z takim poziomem? Nazywając bezpardonowo ludzi
bezczelnymi chamami? Daruj, ale jesteś pieniaczem. Zawsze wyciągasz od
razu armatę na dzień dobry? Trochę ogłady. Tak się składa że mamy 21
wiek i społeczeństwo jest już cywilizowane i obowiązują pewne normy
zachowań, ogólnie przyjęte zwroty konwersacyjne itp.

> NIE WOLNO
> Rozumiesz?

Jasność i niepodważalność materiału dowodowego spowodowała, że nie mam
co do tego wątpliwości. Powaliłeś mnie wywodem na łopatki. Nie potrafię
znaleźć kontrargumentów, muszę ustąpić przed tak wyśmienicie i bardzo
dokładnie uargumentowaną tezą. :-P

> Ogolnie nie jest.

W moim przypadku jest. I na dodatek ze skruchą i prośbą o pomoc w
naprawieniu szkód. To zmienia postać rzeczy, jeśli chodzi o wszelkie
represjonowanie.

> Czy gdzies Cie obrazam wprost?

Wybacz, tu pewnie Cię obrażę, ale jeśli umiesz pisać to pewnie umiesz
przeczytać swój wcześniejszy list. Polecam tą zajmującą lekturę. Nie ja,
ani nikt inny oprócz Ciebie go nie napisał i nie wyobrażaj sobie, że
masz prawo tak traktować innych ludzi. Nie jesteś prokuratorem, sędzią i
katem w jednej osobie. W ogóle nie masz prawa stosować żadnych przytyków
pod niczyim adresem.

> Ciezko przeczytac instrukcje od czytnika? F1 i wyszukaj cancel
message/usun wiadomosc

Nie, nie ciężko, tylko nie do końca jest to w mocy czytnika. Wcześniej
już "oświecono" mnie o tej właściwości, ale okazało się cyt: "A News
(NNTP) error occuried: What?". W każdym razie z pracy i z domu nie
zadziałało.

PS. Sugeruję oprócz studiów technik zwalczania spamerów, poćwiczyć
ortografię. Jak się kogoś nazywa "beszczelnym chamem", dobrze wiedzieć
jak to się poprawnie pisze.

Tom

NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com
tom(malpa)a3.pl, gg:189335