K³opoty z AverMedia...

Autor: kajcol (kajcol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 15:06:17 MET DST

Witam wszystkich,

mam karte AverMedia TV Studio. Kiedy j± zainstaluje to nie dzia³a tuner
radiowy (wogóle nie jest aktywny w programie do obs³ugi karty) d¼wiêk nie
jest stereo. Wogóle system j± widzi jako kartê okrojon± czyli np. TVPhone98
lub co¶ takiego. Kiedy jeszcze by³a na gwarancji zanios³em j± do sklepu,
¿eby j± zareklamowaæ. Powiedzieli mi, ¿e w jaki¶ sposób przeprogramowa³em
chipa karty i dlatego te funkcje s± nieaktywne. Zapyta³em jak ja to mog³em
zrobiæ, skoro siê na tym nie znam? Oni mi odpowiedzieli, ¿e jest to nawet
mo¿liwe oprgramowaniem, które jest do³±czone razem z kart±. Ale naprawiæ nie
potrafili.

Czy istnieje do tej karty co¶ w rodzaju biosu, który móg³bym zmieniæ, ¿eby
te funkcje wróci³y?

Pozdrawiam
kajcol