Re: Problem z FIC ATI 9500 PRO

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 15:19:09 MET DST

W artykule news:bk96ij$8i5$1_at_absinth.dialog.net.pl,
niejaki(a): *Karol Borsuk* z adresu <tau_at_poland.com> napisał(a):

> Płyta Główna Asus P4P800
> Procesor Pentium 4 2400 HT
> Pamięci 2x256 TwinMos 400
> Modem DeskPorte Internal/L
> Zasilacz 300W
>
> Wydaje mi się że sprzęt mam w porządku.

Kurna, że też wcześniej tego nie napisaliśmy.
Mamy te same objawy i co ciekawe spójrz na mój sprzęt, a raczej jego główne
komponenty:

Płyta główna : *Asus* *P4P800*
Procesor : PIV 2.8 GHz HT
Pamięci : 2x256 400
Zasilacz : Chieftec - 360 W
HDD : Samsung 160 GB
HDD 2 : Samsung 80 GB
FIC Radeon R9500 PRO

Coś tu jest nie tak..
Czyżby płyta ASUS robiła jakieś jaja ?? CHodzi mi teraz o te zwiechy
cholerne systemu.
Dla świętego spokoju zrobię zaraz to, co Ty zrobiłeś. Wepnę sobie starego
GF2 GTS Elsa GLadiac i zobaczę co się dzieje.

Dokładnie tak samo jak Ty, posępiłem się na tę parę klatek więcej i wziąłem
tego FIC'a. A miałem wcześniej R 9600 PRO GigaCube i żadnych zakłóceń obrazu
:(. Zachciało mi się tych paru procent więcej w wydajności karty, no i
mam... ehhh, szkoda gadać.

--
Pozdrawiam,
Krisso                                    mailto:krisso75_at_o2.pl