Re: usb2 do soltek 75FRN2

Autor: peter1981 (peter1981_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 11:20:36 MET DST

Użytkownik "C&C" <celjusz_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam mam ten sam problem na plytce sa sterowniki do usb ale nie tego
> producenta co trzeba. A na stronie solteka nie ma sterow wiec tez juz
szukam
> dosyc dlugo i nie znalazlem jeszcze. Pozdrawiam

a biosie masz włączone usb?

ja do mojego solteka 75frn instalowalem tylko to co było na cd dołączonym z
płytą gł.,po prostu po włożeniu cd do napędu wyskoczyło okienko co chcę
instalować i wybrałem opcję: usb 2.0 pci adapter driver i zarówno pod win
xp jak i pod win 98 działa bo podłączałem drukarkę na usb i nie było
problemów