Re: > > > O co chodzi z moja plyta KT7-RAID ?

Autor: Maxx (hnn_at_wp.SkasujTo.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 11:09:38 MET DST

>Jak wiec to jest z moja plyta? Aktualnie mam Duron700 w konfiguracji
>112Mhz * 7 co daje 784Mhz. Mam zamiar dokupic Athlona 1.2 Gz.
>Czy bede mogl wlozyc powiedzmy Athlona XP z szyna 266 (czyli 133Mhz
>ustawione w BIOSie) ?

Z Athlonem XP może być mały kłopot. Też chciałem wymienić swojego durona na
AthlonaXP. Mam płytę Abit KT7A czyli z nowszym chipsetem od Twojego. Z tego
co wyczytałem, to producent zapewnia poprawne działanie mojej płyty z
Athlonami XP po aktualizacji biosu oraz jeżeli wersja płyty jest nowsza niż
bodajże 1.2 lub 1.3. Tą informacje odczytasz przy gniazdach PCI na naklejce
z kodem kreskowym. Ponieważ mam wersję 1.0 interesowałem sie co z moja płytą
będzie. Ktoś na necie pisał, że zaktualizował bios w wersji płyty 1.0 i mu
działa z Athlonem XP mimo, że poducent zapewnia popr działanie od wersji
1.3.
W każym razie zyczę powodzenia.
Pozdrawiam
Maxx