5 dlugich sygnałów i komp się nie włącza

Autor: Maxx (hnn_at_wp.SkasujTo.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 10:53:35 MET DST

Witam Wszystkich!
Od jakiegoś czasu mam problem z włączaniem kompa. Mianowicie następuje po
sobie 5 (albo 4 juz nie pamiętam) długich sygnałów i komp się wyłącza, przy
czym na ekranie monitora nic nie zdąża się jeszcze pokazać. Początkowo gdy
dociskałem wtyczki wewnątrz obudowy, poruszałem kablami od zasilacza to komp
mi odpalał. Jednak nie doszedłem do tego, w którym miejcu tkwi przyczyna, a
teraz nawet poruszanie kablami itp. nic nie daje i komp nie odpala. Moja
płyta główna to Abit KT7A. Jeżeli ktos może się ze mna podzielic swoją
sugestia to z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Maxx