Re: 5 dlugich sygnałów i komp się nie włącza

Autor: marcus075 (ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 18:27:40 MET DST

> Od jakiegoś czasu mam problem z włączaniem kompa. Mianowicie następuje po
> sobie 5 (albo 4 juz nie pamiętam) długich sygnałów i komp się wyłącza,
przy
> czym na ekranie monitora nic nie zdąża się jeszcze pokazać. Początkowo gdy
> dociskałem wtyczki wewnątrz obudowy, poruszałem kablami od zasilacza to
komp
> mi odpalał. Jednak nie doszedłem do tego, w którym miejcu tkwi przyczyna,
> teraz nawet poruszanie kablami itp. nic nie daje i komp nie odpala. Moja
> płyta główna to Abit KT7A. Jeżeli ktos może się ze mna podzielic swoją
> [...]

proponuje sprawdzić na innym zasilaczu, sprawdzić wtyki zasilania płyty
głównej, docisnąć wszystkie karty rozszerzeń (grafike szczególnie). spróbuj
wystartować kompa z inną kartą graficzną- najlepiej na PCI

--
Pozrdawiam, marcus075
www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie