karta Radeon i odswiezanie

Autor: Grumens (grumensNOSPAM_at_uwm.edu.pl)
Data: Wed 17 Sep 2003 - 10:54:22 MET DST

 Witam,
Mam taki problem, mam karte Radeon 9000 pro Shappire i w momencie gdy
wylaczam komputer nie przez standartowe menu start->wylacz komputer, tylko
np. przez jakis program, ktory skonczy prace i wylacza system to po ponownym
wlaczeniu mam odswiezanie monitora 60Hz zamiast 100Hz.
Mam zainstalowany Radeonator, ktory powinien trzymac odswiezanie ale nie
spisuje sie on najlepiej. W niektorych grach tez pojawia sie problem
mniejszego odswiezania. Co robic??

--
Pozdrawiam
Grumens