Re: szybka pomoc (PIV + MB 845/865 + RAM)

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 20:55:28 MET DST

"Olek." wrote:

> tu zaszlo male nieporozumienie ;-) wynikajace z nieprawidlowego
> przetlumaczenia opisu do jednej z plyt na i865P, oczywiscie chodzi o to ze
> plyta obsluguje procki do 3 GHz i powyzej a nie zle przetlumaczone " 3GHz i
> szybsze" ;)) "Support up 3GHz and higher speed" - takie male dwie litery
> "up" a tyle zmienia w znaczeniu ;o)

i znalazlem jeszcze polski odpowiednik - ktory jako pierwszy wprowadzil mnie w
blad, w opisie ABITa

jest jak byk:
" Procesor:
płyta dedykowana układom Intel Pentium 4 z szyną FSB 800, 533 i 400 MHz,
taktowanym zegarem 3,0 GHz i szybszymi; zgodność z technologią Hyper-Threading
"

jest tu blad w tlumaczeniu, bynajmniej ja to tak odczytuje:
"płyta dedykowana układom Intel Pentium 4 ....... taktowanym zegarem 3,0 GHz i
szybszymi" - czyli wg. ABITa nie mozna wsadzic 2,4 GHz :)))) a zdaje sie ze
mozna? nieprawdaz?
tutaj link to strony producenta z tym opisem:
 http://www.abit-poland.com/prod_mb_show.php?id=89