Re: Problem z HDD

Autor: gs100 (gs100_at_o2.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 20:38:08 MET DST

Użytkownik ".Peeter" <peeter_at_nospam43.pl> napisał w wiadomości

> http://www.republika.pl/diefen/hdd.mp3
>
> Cos takiego? Mialem to z Fujitsu 40GB 5400 (MPG3409AT-E),
> po nagrzaniu sie dysku bylo to co slychac, po restarcie
> dysk nie byl wykrywany, po ostudzeniu bylo ok poki
> dysk sie z powrotem nie nagrzal.

Dokladnie tak samo (moze troche inna barwa dzwieku) ale o to samo chodzi.
 U mnie tez bywa ze jak sie nagrzeje to sie wylacza, ale po kilku sekundach
potrafi
znow sie wlaczyc, jednak ostatecznie po kilku wlaczeniach/wylaczeniach sie
wylacza
 i dalej nie idze. Zauwazylem tez ze jak zaczne poruszac kablami IDE i od
 zasilania to udaje mi sie na chwile utrzymac go przy dzialaniu, ale na
niezbyt dlugo

Ale jesli przez kilka dni nie bede go uzywal, to moze on mi i 2 gdziny
chodzic non bez
zadnych problemow, ale po tym czasie zaczyna sprawiac problemy...

>Naklocilem sie sporo
> z serwisem, bo przeciez dysk chodzil... Ale w koncu
> wymienili mi na inny.

A byl na gwarancjii ?

Pozdr.