szybka pomoc (PIV + MB 845/865 + RAM)

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 20:11:40 MET DST

witam

Czy moglby ktos doradzic w wyborze stabilnej plyty - mam niewiele czasu
na podjecie decyzji a ostatnio juz nie jestem na biezaca w chipsetach,
gdzies tak w 'okolicy' Intela BX sie jeszcze dobrze orientowalem ale
teraz nie mam juz tyle czasu na czytanie i gonienie za nowosciami.
Potrzebna mi stabilna plyta pod PIV, narazie bedzie to celeron 2,2 GHz
(moze 2,4) ale nie wykluczam ze za jakis czas rozbuduje do pelnego PIV
2,x a moze 3.x GHz
Pierwsza mysl byla taka ze wezme cos na 845PE - np. MSI 845PE Max, albo
Asus'a jesli finansowo nie bylo by to zbyt uciazliwe. Ale widze w
cennikach ze pokazaly sie plyty na 865 i 848 i teraz pytanie co o tym
sadzicie, czy warto i ktora plyte polecacie, jak bedzie z pamiecami do
nich? czy Celeron 2,2 bedzie chodzil bez problemow - bo wlasnie
najwazniejsze to bezproblemowosc, komp ma poprstu caly czas stabilnie
dzialac. w cennikach jest wiele plyt, np. MSI 865P Neo, 848 Neo i co
wybrac? Jaka pamiec zastosowac? 400 - a moze 533 ? ? ?
I najwazniejsze pytanie na koniec, czy prawda jest ze na 865P nie
pojdzie procek ponizej 3 GHz???

Jesli ktos zna ciekawe linki z opisami, testami itd. to tez byly by
przydatne

z gory dzieki za pomoc, wszystkim ktory zechca odpisac
pozdrawiam
Olek.