Problemy z grafiką na KT400A.

Autor: Karol Modrzejewski (wittorio1_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 20:38:48 MET DST

Witam.

Jestem posiadaczem płyty Gigabyte 7VAXP-A Ultra od kilku tygodni. Nie
wiem czy problem wystepował od początku czy nieco później.

Otóż na tapecie widoczne są małe kropki, najczęściej białe i czarne,
pojawiają się po kilkunastu minutach pracy kompa.

Dotychczas wykonałem nstp. zabiegi:

1.aktualizacja biosu,
2.aktualizacja sterowników via do 4.48
3.wymiana grafy (Nvidia GF2 GTS Pro) na inną, też na tym chipsecie,
wersja AGP
4.ustawienie w setupie AGP 4x w miejsce Auto.
5.Test na innym monitorze
6.test w różnych rozdzielczościach i odświeżaniach
7.Odtworzenie z obrazu partycji Windy XP w wersji zaraz po instalacji.

I... nie uzyskałem żadnych efektów :(((
Zainteresowanym prześlę zrzut ekranu tego zjawiska, a i jeszcze jedno,
po otwarciu jakiegoś okna i poruszaniu nim po ekranie da się "gumować"
te dropy, ale za chwilę ponownie się pojawiają.
Nie podkręcam procka, grafy i ramu :)
I strasznie nie chcę oddawać płyty do reklamacji bo nie mam na czym
pracować w zastępstwie.