Re: Pytanie o cenę drukarki HP 930

Autor: Michal (jest_ponizej_at_sgh.waw.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 18:54:03 MET DST

Dnia Tue, 16 Sep 2003 16:59:40 +0200, "Michał Marcinowicz"
<Mick_M@_nie.dla.spamu_poczta.fm> napisal:

>Witam grupowiczów !
>
> Mam pytanko: Znajoma chce sprzedać około 1-2 letnią drukarkę HP 930 z
>pustymi obiema głowicami. Wiem, że takie drukarki nie są już tak cenne jak
>nowe, ale i tak nie orientuję się jak bardzo mogłaby sobie cenić taką
>drukarkę i jaką cenę jej doradzić. Być może nawet bym ją kupił, jeżeli nie
>byłaby zbyt droga, ale chciałbym doradzić sprzedarz po uczciwej cenie, a to
>czy ona ją dla mnie obniży to już jej pozostawię.
>
>Aby być uczciwym powinienem też dodać, że zbyt dużo na niej nie drukowała (z
> [...]
Z drukarkami atramentowymi tak juz jest, ze nowe kosztuja niewiele
wiecej niz zalaczone do nich tusze, uzywane zas musza byc tansze.
Kazda kwota uzyskana za taka uzywana drukarke, bez tuszu jest i tak
sukcesem. 930 to byl swego czasu dobry model, ale ...
Podsumowujac, bez tuszu, bez gwarancji moim zdaniem wartosc tego
sprzetu to max. 100 zl.

Michal H. Chrominski <mchrom (at) sgh.waw.pl>