Jest taki maly problem...

Autor: VomitroN (vomitron.NOSPAM_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 19:02:01 MET DST

Parametry:
Mainboard ECS K7VZA v.3.2
Proc. 850 MHz Duron ,320Mb RAM SDRAM( dwie kosci po 128 i jedna
64) , GeForce 64Mb, dwie partycje FAT 32 z WIn 98 i Win XP
I teraz tak. Odkad mam na jednej z partycji XP i korzystam z
niej, komputer ciagle sie wiesza.
Pod Win98 bylo wszystko bez zarzutu. Zauwazylem ze cooler nad
prockiem zaraz przed powieszeniem nabiera nieco obrotow, wiec
wymienilem cooler.
Nic mie dalo. Wystarczy ze wlacze program ktory wymaga troche
pamieci i juz wisi.
Jakies sugestie? Czy jedna z kosci RAM moze byc tego przyczyna
lub czy upload Biosu cos pomoze? Ale dziwne ze pod WIn98 jest
wszytko OK wiec moze to nie to.
Prosze o jakies solucje bo mi sie juz pomysly skonczyly co to
moze byc ;)
Pozdrawiam
VomitroN