Pytanie o cenę drukarki HP 930

Autor: Michał Marcinowicz (Mick_M_at__nie.dla.spamu_poczta.fm)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 16:59:40 MET DST

Witam grupowiczów !

    Mam pytanko: Znajoma chce sprzedać około 1-2 letnią drukarkę HP 930 z
pustymi obiema głowicami. Wiem, że takie drukarki nie są już tak cenne jak
nowe, ale i tak nie orientuję się jak bardzo mogłaby sobie cenić taką
drukarkę i jaką cenę jej doradzić. Być może nawet bym ją kupił, jeżeli nie
byłaby zbyt droga, ale chciałbym doradzić sprzedarz po uczciwej cenie, a to
czy ona ją dla mnie obniży to już jej pozostawię.

Aby być uczciwym powinienem też dodać, że zbyt dużo na niej nie drukowała (z
tego co wiem) - najprawdopodobniej od kupna tylko raz zmieniła obie głowice
ponownie na oryginały, ani razu nie napełniając starych.

Mam nadzieję, że z pytaniem wstrzeliłem się w dobrą grupę i bardzo bym
prosił o odpowiedź kogoś bardziej zorientowanego w cenach używanego sprzętu.
Jeżeli jednak grupa jakby nie ta, to prosiłbym chociaż o skierowanie na
inną.

Dzięki wielkie !
Mick M.