Re: [SPAM] Monitory NEC - 17" za 1999!

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom.m_at_lpa.a3.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 13:52:09 MET DST

Dostałem od P.Radosława "opierdziel" za spam, nieznajomość FAQ grupy,
netykiety i antyreklamę.

Myślałem że może komuś oferta się przyda. Z obopólną korzyścią. Wszak
tematy zakupu LCD i ich ceny poruszane są co kilka dni. A to jest nie
byle jaka reklama badziewia, tylko znakomita cena na dobry monitor.

Przepraszam wszystkich niezainteresowanych. Jeśli przeszkadza, proszę o
sygnał i podanie sposobu na jej usunięcie, niestety nie wiem jak to
skasować.

Tom

NEC najtaniej w Polsce: www.nec-poland.com
tom(malpa)a3.pl, gg:189335