Re: Jak rozpoznac coopermine i tualatina

Autor: Przemek Piórkowski (merry_meriadok_at_WYWALgazeta.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 14:06:35 MET DST

Użytkownik "KillDreS" <killdres_at_WYTNIJTOtlen.pl> napisał w wiadomości
> witam.
> posiadam dosc stara plyte soltek 63AV+
> chcialbym jakis celeron powyzej 1GHz sobie sprawic.

Najszybszy Coppermine to 1100MHz.

> wiem, ze plyta nie obsluguje Tualatin'ow.
> Czy to znaczy ze obsluguje coopermine?

Tak, w tym przypadku to właśnie to oznacza.

> czy sa inne rdzenie celeronow poza tualatin i coopermine?

A pewnie - np. Willamette w nowszych Celeronach albo Mendocino w starych. A
Ciebie to nie dotyczy. W nie wetkniesz do swojej płyty, inne rdzenie są
starsze od Coppermine więc nie wchodzą w grę.

> no i wlasciwe pytanie: da sie rozpoznac jaki jest danego procesora?
> oczywiscie chodzi mi o sprawy wizualne.

To zdjęcie powinno rozwiać Twoje wątpliwości:
http://www.tomshardware.pl/cpu/20010612/

Pozdrawiam

--
Przemek Piórkowski  Boże, pomóż mi być takim człowiekiem,
GG: 3087827         za jakiego bierze mnie mój pies