Re: [SPAM] Monitory NEC - 17" za 1999!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 16 Sep 2003 - 17:43:40 MET DST

Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl> wrote:

> Dostałem od P.Radosława "opierdziel" za spam, nieznajomość FAQ
> grupy, netykiety i antyreklamę.

Piszesz na grupe od dluzszego czasu, pomijajac to, ze nie trzeba byc
zbyt inteligentnym aby zrozumiec zasady powtazane co jakis czas to
powinienes dotac maila od robota z opisem tematki grupy juz nie
wspominajac, ze powinienes znac netykiete. Wnioski sa jedne:
albo jestes beszczelnym chamem i w perfidny sposob wysylasz SPAM na
grupy dyskusyjne albo jestes za malo inteligentny aby zrozumiec proste
zasady.

> Myślałem że może komuś oferta się przyda.

Sa do tego grupy przeznaczone, od biedy mozna skonfigurowac sygnaturke
i tam umiescic informacje. IIRC netykieta na to zezwala.

> Wszak tematy zakupu LCD i ich ceny poruszane są co kilka dni.

Kpisz sobie?

> A to jest nie byle jaka reklama badziewia, tylko znakomita cena na
> dobry monitor.

ROTFL

> Przepraszam wszystkich niezainteresowanych. Jeśli przeszkadza,
> proszę o sygnał

Tu nie chodzi, czy komus przeszkadza, czy nie tego poprostu NIE WOLNO.

> i podanie sposobu na jej usunięcie, niestety nie wiem jak to
> skasować.

Tym bardziej daruj sobie pisanie na grupy dyskusyjne, najwyrazniej to
zbyt skomplikowane.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"